FAQ
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawne pytania. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
- Zaproszono mnie na rozmowę kwalifikacyjną, czego mogę się spodziewać?
- Chcę przełożyć lub odwołać rozmowę kwalifikacyjną. Jak mogę to zrobić?
- Czy COVID-19 jest brany pod uwagę podczas wykonywania przeze mnie pracy?
- Gdzie będę mieszkać, jeśli będę dla Was pracować?
- Czy zawsze będę pracować w zespole?
- Czy będąc na campingu mogę liczyć na wsparcie?
- Czy mogę pracować razem z przyjacielem lub partnerem?
- Czy muszę być dostępny przez dany okres czasu?
- Jaki jest minimalny wiek, aby móc dla Was pracować?
- Czy będę mieć jakieś szkolenie? W jaki sposób dostanę się na camping?
- Czy będę ubezpieczony na czas podróży i wykonywania pracy?
- Czy mogę wybrać konkretny kraj, region lub camping?
- Jestem na liście rezerwowej. Co to oznacza?
- Jak wygląda dalsza procedura, gdy zostanę już zatrudniony?
- Co jeżeli przebywam w danym kraju powyżej 90 dni?
Zaproszono mnie na rozmowę kwalifikacyjną, czego mogę się spodziewac?
Rozmowy kwalifikacyjne są obecnie przeprowadzane online w aplikacji Teams. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko będzie to możliwe (mniej więcej w ciągu 5 dni roboczych).
Wyślemy Ci na e-mail zaproszenie na rozmowę z datą i godziną. Jeśli wskazany przez nas termin nie będzie Ci odpowiadał, skontaktuj się z nami. Nie musisz zakładać konta w Teams, zaproszenie zawiera link, który otwiera aplikację w przeglądarce.
Rozmowa trwa około pół godziny. Przeanalizujemy podczas niej Twoje CV, doświadczenie oraz oczywiście warunki pracy na proponowanym stanowisku.
Chcę przełożyć lub odwołać rozmowę kwalifikacyjną. Jak mogę to zrobić?
Wyślij nam e-mail na praca@eurocamp.pl lub zadzwoń: 0048 71 729 377 77..
Czy COVID-19 jest brany pod uwagę podczas wykonywania przeze mnie pracy?
Tak, oczywiście, wprowadziliśmy różnorodne procedury związane z koronawirusem dotyczące zameldowania i wymeldowania gości, dodatkowe sprzątanie oraz odpowiednie zasady dotyczące przekazywanie kluczy do zakwaterowania. Sprzątanie odbywa się w maseczkach, rękawiczkach i w fartuchu ochronnym. Po posprzątaniu pomieszczeń należy spryskać wszystkie klamki środkiem antybakteryjnym.
Ponadto zapewniamy niezbędną ilość szkoleń online w ramach kursów i webinariów.
Rozumiemy, że w obecnie panujących warunkach mogą się pojawić dodatkowe pytania. W razie wątpliwości zadzwoń do nas lub napisz!
Gdzie będę mieszkać, jeśli będę dla Was pracować?
W okresie, w którym będziesz dla nas pracować będziesz mieszkać i pracować na tym samym campingu. Czasami może zdarzyć się, że będziesz mieszkać na oddzielnym campingu dla pracowników tuż obok campingu, na którym pracujesz. Twoim miejscem zakwaterowania będzie namiot lub mobile home (porównywalne z zakwaterowaniami klientów Eurocamp) i będziesz dzielić je z kolegą/koleżanką. Pracując na campingu musisz sam zadbać o swoje wyżywienie i napoje. Często jest tak, że artykuły spożywcze kupowane są wspólnie z innymi osobami, a potem wszyscy razem gotują i jedzą posiłek.
Czy zawsze będę pracować w zespole?
Tak, zawsze będziesz pracować w zespole. Liczba osób może wynosić od 3 (mniejsze campingi) do 15 pracowników. Manager jest obecny na wszystkich campingach. Kierowanie zespołem i ostateczna odpowiedzialność za zespół spoczywa na Courier in Charge, Team Leaderze lub Site Managerze. Uwaga: Jeśli aplikujesz na stanowisko samodzielnego przedstawiciela na campingu, będziesz pracować sam.
Czy będąc na campingu będę mógł liczyć na wsparcie?
Nigdy nie będziesz sam. W razie pytań lub problemów zawsze możesz udać się do swojego managera na campingu. Każdy camping należy również do danego regionu, za który odpowiedzialny jest Area Manager, który także chętnie Ci pomoże.
Czy mogę pracować razem z przyjacielem lub partnerem?
Na niektórych naszych (mniejszych) campingach istnieje możliwość pracy jako para (wraz z partnerem lub dobrym przyjacielem). Ponieważ ponosicie wtedy pełną odpowiedzialność na campingu, musicie mieć co najmniej 25 lat i być dostępni przez cały sezon (od kwietnia do października). Aby pracować jako para należy aplikować na stanowisko „Couple Holiday Representative”. W przypadku pozostałych stanowisk nie możemy dać gwarancji pracy na tym samym campingu wraz z przyjacielem.
Czy muszę być dostępny przez dany okres czasu?
Aby móc ulokować Cię na jednym z naszych campingów, ważne jest, aby Twoja dostępność odpowiadała ich datom otwarcia. Możesz pracować przez cały sezon lub przez pół sezonu. Pół sezonu to okres od kwietnia do ok. 15 lipca (+/- 5 dni) lub od 15 lipca do 15 września (+/- 5 dni). Pierwszy okres nazywamy ‘przedsezonem’, drugi okres podczas wakacji nazywany jest sezonem wysokim. Jeśli jesteś dostępny tylko przez ok. 2 miesiące, możemy sprawdzić czy możemy ulokować Cię na którymś z campingów, na przykład jako dodatkowe wsparcie. Prosimy jednak pamiętać, że preferowani są kandydaci dyspozycyjni przez dłuższy okres.
Jaki jest minimalny wiek, aby móc dla Was pracować?
Musisz mieć co najmniej 18 lat, aby dla nas pracować.
Czy będę mieć jakieś szkolenie? W jaki sposób dostanę się na camping?
Niezależnie od stanowiska jakie będziesz pełnić, zawsze zapewnimy Ci szkolenie. Eurocamp dysponuje zespołem profesjonalnych szkoleniowców, którzy przygotują Cię do pracy na campingu. Szkolenie odbywać się będzie w języku angielskim na campingu. Dodatkowo na dwa tygodnie przed planowanym rozpoczęciem pracy, otrzymasz dostęp do The Learning Academy – platformy edukacyjnej online do prowadzenia szkoleń, webinarów i dyskusji na forum.
Podróż na camping, na którym będziesz pracować zostanie zorganizowana przez biuro rekrutacyjne w Holandii i odbędzie się samolotem, autobusem lub pociągiem.
Czy będę ubezpieczony na czas podróży i wykonywania pracy?
Ubezpieczenie na czas pracy należy zakupić we własnym zakresie. Otrzymacie od nas natomiast ubezpieczenie na czas podóży.
Czy mogę wybrać konkretny kraj, region lub camping?
Możesz określić preferencję kraju, regionu lub campingu, gdzie chciałbyś pracować. Nie możemy jednak zagwarantować ostatecznego miejsca docelowego. Wpływa na to kilka czynników, np. sprawdzamy Twoje umiejętności językowe, ale także Twoją dostępność. Staramy się jednak jak najlepiej spełnić Twoje życzenia.
Jestem na liście rezerwowej. Co to oznacza?
Korzystamy z osób znajdujących się na liście rezerwowej w przypadku, kiedy np. pracownik przed sezonem lub w jego trakcie np. zrezygnuje z pracy lub zachoruje. Jeśli odbyłeś już rozmowę kwalifikacyjną, zaproponujemy Ci pracę. Prosimy pamiętać, że będąc na liście rezerwowej nie ma pewności otrzymania propozycji pracy, ale jest duża szansa jej rozpoczęcia.
Jak wygląda dalsza procedura, gdy zostanę już zatrudniony?
Po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej włączymy Cię do naszej bazy i będziemy kontynuować proces wdrażania. Poprosimy Cię również o niezbędne do procesu rekrutacyjnego informacje. Następnie otrzymasz dane do logowania do The Learning Academy. Na krótko przed wyjazdem prześlemy Ci umowę i dokumenty podróżne.
Co jeżeli przebywam w danym kraju powyżej 90 dni?
Jako osoba zatrudniona w kraju przyjmującym powinieneś zarejestrować pobyt we właściwym urzędzie (często jest to urząd miasta lub lokalny posterunek policji) po trzech pierwszych miesiącach. Po zarejestrowaniu się otrzymasz zaświadczenie o rejestracji. To zaświadczenie potwierdza Twoje prawo do pobytu w tym kraju.
Będą ci do tego potrzebne:
- ważny dowód osobisty lub paszport
- świadectwo pracy lub potwierdzenie zatrudnienia od pracodawcy